Science's Memories

salam guys :)

ngehngeh . lambat betul tyra nak buat entri ni . haha . idea banyak sampai mencurah2 tapi jari ni malas nak menaip . haha . ape la tyra ni . teruk-2 :p . ermm ~ tyra masuk kelas sc tanpa kawan2 baik sendiri . haa ~ hamik kau ! kawan2 satu kelas tu memang ade tapi tak rapat macam sekarang . hehe . sebulan , dua bulan cuba sesuaikan diri . terase gak diri di sisihkan . tapi sendiri mahu ingatlahh tyra mase tu tak rapat ngan semua budak2 sc . Alhamdulillah , tak lame lepas tu tyra dapat sesuaikan diri . ERM ~ 2 tahun kat kelas SC . dari 2010 until 2011 . banyak gak kenangan mase kat sc ni . pahit dan manis semua ade . yang pahit tu memang tak nak ingat tapi tak mudah nak lupakan . tyra buat pengajaran buat kali kedua . hehe . yang manis tu , kalau bila ingatkan balik , boleh tersenyum2 plus tersengih2 sorang2 diri . kan gila namanya tu ~ pedulilahh ! janji kita bahagia . ngehngeh . 2budak2 lelaki dulu baru budak2 perempuan . lelakikan imam . huahua . (tyra ingat ikut baris XD )




Amal : erm ~ ape yekk ? kau okey sebenarnye . cuma lagi baran daripada aku kott . haha . jangan marah2 aku :) . gudluck buat kerja .
Ayie : haha . nak kutuk kau lagi lahh . boleh ? gurau je kawan . kes aku taknak kawan mase form4 dulu , aku mintak maaf yee ? emo sikit mase tu . hehe . aku rase kau tahu kot ape sebabnye . thanks tolong aku buat homeworks dan layan kepala otak aku ni . :p
Razman : kau jiran paling baik kott . haha . kau rajin layan kepala otak aku , angan2 aku . hehe . thanks merajinkan diri hantar lauk . hehe .
Emirul : kalau lepak ngan kau , memang pecah perutlahh . ngan lawak kau , ayat kau ntah merapu tu . aigoo ~
kiranya kau ni boleh jadi pelawak lahh . hehe . thanks cuz sudi2 ajar aku fizik . aku hargai ye ?
Sara : kau pun lebih kurang jehh . merapu ~ haha . kalau tak merapu bukan kau lahh . btw , thanks bagi kami menggunakan nama MANYOO tu sesuka hati . haha . siapa ade group lagi . :)
sharizal : budak PA yang berani terjah ke kelas SC . aku salute ngan kau ! kau berani ! kau otak giler2 . takde masalah ngan kau pun . erm , cakap nanti terang lebih tau ! hehe
Habib : macam mana nak cakap erkk ? kau muke BLURR ! haha . tapi kau bagus . mase bio lah . baik kau tolong membedah katak tuu . walaupun kau sendiri geli nak pegang katak tu . muehehe .
Arel : nak cakap ape lagi ? kau the best ! ketua pengawas yang paling hujan . haha . faham2 lah ye ?
Farhah : aku tak lame ngan kau . kau okeyy cuma agak berani sikit dalam berkawan . hehe . thanks cuz pernah jadi lucky friend aku .
Ain : hehe . suka usik kau ngan sara . opss ! jangan marah . hehe .
Farihah : kau memang hebohh . haha . kalau kau takde dalam kelas tu , sunyi jehh . :)
Linda : aku familiar giler ngan cara kau gelak . takde sape boleh tiru kott . da dapat gaji nanti , belanja kitaorang kat sini ye ? hehe :)
Pika : erm . marah aku ke ? yelahh , aku kan selalu usik kau . lagi2 mase dalam bilik APD . hehe . suke tengok respon marah kau yang takde rupe marah . :p . mase bio pun same . nak mengadu ngan nemo konon . hehe . tak dapat de kawan :D
Emy : kakak yang garang . haha . seronok tengok kau gaduh2 manja ngan Ema tu . hehe . best kalau cerita2 pasal kawad ni . takpun gosip2 gitu ~ :p
Anem : nampak je diam kau ni tapi bila bukak mulut . hamik kau ! memang gempak an ? bila kau bagi ceramah hari tu , PERRGHH ! best kawan ! budak2 bangga ngan kau . thanks sebab selalu tolong aku mase study :)
Ema : erm , bila kawad giler garang . haha . tapi sebenarnya kau ni MANJA . haa ~ jangan taknak mengaku . hehe . mase belajar sejarah lah best . kau okeyy bab politik ni . hehe :)
Nemo : nemo , nemo , nemo . bagus gak aku panggil kau nemo . ramai yang ikut . wahh ! terasa BANGGA plak aku . kalau claim ni dapat takk ? haha .
Anis : haha . korea !!! aku terpengaruh ngan kau la ni . takpe , aku tak marah . suke ade lahh :) ooh , ye . thanks ajar aku mane2 yang aku tak faham . lagi2 bile aku da give up . seronok kawan ngan kau . kau selalu happy . bak kate kau , " aku selalu optimistik" hehe .
Ana : my cikguu :) banyak jasa2 kau kat aku ni . terima kasih banyak2 :) . rindu ngan nasi goreng , karipap yang mak ana buat . tu belum kentang ngan nuget yang mak ana selalu buat . yummy ~
Ayu : kalau tak dengar suara kau bercakap memang tak sah agaknya . cot cet cot cet . haha . ade je cerita kau . sorry kalau ade teguran aku buat kau marah . aku kan sayang kau XD . ingat pesan aku tau .

banyakkan ? banyak sangat kenangan tu . cukup tak RAM korang ? HAHA (mengong aku ni !) kiranya kelas kita baik bila bekerjasama . hehe . puji kelas sendiri ni . kelas paling happening :) sampai pening2 cikgu ni layan kita . hehe . jumpa bulan march nanti . hope budak2 5SC semuanya dapat result yang bagus2 . kitakan penyumbang A untuk sekolah .

till then , wassalam :)

0 person:

Post a Comment