KAA's memories :)

salam guys :)

hari ni da masuk sesi persekolahan 2012 ( 4 Jan ) . sebenarnya tyra rasa rindu nak pergi sekolah . HAHA ! kantoi siott ! bukan rajin nak belajar tapi rajin nak buat aktiviti kat sekolah tuu . lagi-2 mase KAA dulu . starting 2007 until 2009 . giler banyak kenangan mase tu . ade sedih , ade happy , ade gelak-2 , ade air mate mencurah macam air terjun kota tinggi , ejek mengejek , debat-2 dan macam-2 lagi lahh . tak habis sampai esok kalau nak taip ni . tyra mula ngan sorang-2 dulu tau . erm , budak lelaki dulu lahh . hehe :) . pastu baru budak perempuan .



Faqih : macam mana nak cakap ye ? kau kawan yang rapat ngan aku sampai sekarang . mase zaman KAA dulu ade gak lah kita gaduh-2 . tak setuju punya pasal lahh . pastu pengakuan kau mase form4 tu . hehe . aku ingat tuu . kau banyak tolong aku , terima kasih sangat kawan :)
Rosydan : kau pesaing aku dalam senyap-2 . btw , terbukti kau lagi baik dari aku . aku bangga ngan kau . kadang-2 ngan idea ntah bukan-2 kau , memang kelakar . kau walaupun pandai , kau tetap ade humor . haha . jenguk-2lah kitaorang kat negeri sembilan ni . :p
Azri : kau ?! kau kawan debat aku . cehh ! pasal politik , study , agama semua kau sapu ! semua kau nak menang . yang paling aku ingat mase PRU-12 dulu . kau ye nak menang . payah betul . lepas tu kau ni lalang-2 . kejap kerajaan , kejap pembangkang . ntah ape-2 lah kau . baguslah kau tahu territory kau kat mana . kat BAHAS !
Arel : erm ~ kau kawan aku yang paling lasak mental dia . haha . sebab boleh tahan nak dengar luahan perasaan aku ni . kau da banyak sangat tolong aku . tak terkira rasanya . kau paling loading plus blur pernah aku jumpa . tu belum part kau jadi "pekak" kejap . haha . bila aku gosip-2 kat belakang ngan Azza , dengar je kau kan ? bagus betul !
Azrul : seronok kawan ngan kau . macam naik roller coaster . kisah kau ngan kawan baik aku tu , memang aku ingat . sweet korang ! pastu ade la kes ngan budak-2 pulapah tu . sedih gak bila ingat . sedih bila kawan yang aku da kenal , pulaukan aku . tapi kau buat aku jadi alumi ngan perkara macam tu . jadikan aku tak kisah . tapi kita da okey kan ? :)
Ayie : mengong ! haha . aku tak tahu kenape aku suka panggil kau macam tu . kau kadang-2 okey, kadang-2 tak . kau kadang-2 jadi pendengar masalah yang baik tapi kau sangat menyakitkan hati ! haha . macam mana lah aku boleh kawan lagi ngan kau ? ingat tak bila ade manusia tu kata kau ni suka menyibuk hubungan orang lain ? kalau tak ingat . pandai-2lah ingat balik :p
Shue : kawan yang baik sebenarnye kau ni . tak kenal tak cinta kan ? kes-2 dulu da lepas , so , lupakan je okeyy . janji kau tak buat . erm , yang aku perasan , kau still ingat kawan-2 KAA bila kau cuti . Alhamdulillah . terima kasih kawan :)
Fatin Farhana : gosip kau ngan Man bila nak habis ek ? haha . takpe , aku tak kisah nak dengar :p . erm , sorry kalau mase kau ade luahkan perasaan dulu , aku tak berapa nak amik port . hehe . sebab kau mase tu pun ade kisah sedih . you know , right ? terima kasih sudi tolong ngan masalah aku dulu . kau buat aku berani nak hadapi masalah tu . :)
Ayoi : kau paling sempoi , kawan ! senang kawan ngan kau . kau pun jenis faham orang lain . aku suke :) . mase kau konon nak study Sejarah same-2 ngan aku , padahal nak tahu jawapan aku je kan ? haha ! takpe , aku tak kisah . aku happy je . suka usik-2 kau , kadang-2 gosip-2 . nasib la sape yang kena mase tu .
Syikin : erm , ape nak kate ye ? kau okey sebenarnya . tapi biasalah manusia . tak semua perfect . oh ! ya . terima kasih untuk baju kau dulu ye . sebab kasi aku pinjam . kat rumah kau juga kau tukar mase tu . haha .
Farah : sejujurnya , aku memang tak rapat ngan kau . tapi kau okey je . aku takde masalah ngan kau . seronok ingat cikgu Yazid panggil kau Comel ! haha . habis kena usik ngan dia dulu .
Hanis : kau sporting ! tu aku definikan kau . tak sangka mase jamuan akhir tahun form3 , kau boleh berposing sakan ngan kitaorang . haha . pastu kau rajin tolong menTRANSLATEkan bahasa Arab ke Melayu . haha . aku plak suka buat operasi 'copy and right' buku kau bila tak siap . haha . name pun A'tirah kan ?
Fisha : kau senyap-2 ngan Milo kan ? haha . mane aku tahu ? sixth sense ! haha . jokes . aku rapat ngan kau mase form1 . masing-2 blur lagi mase tu . tapi kau sangat baik . kau tolong halau kan si ajib tu . haha . seriously aku tak suka dia . huh ! tolong jawab soalan-2 aku . banyak karenah kan aku ni ?
Hamizah : erm , :) . aku pernahlah tersakit hati ngan kau . ala~ budak-2kan mase tu . ade je tak puas hati . tapi aku tahu niat kau baik . kita pun takde masalah kan ?
Jihah : kau baik tapi selalu jadi biskut chipsmore . selalu menghilang . bukan tak ambil berat cuma kami tak dapat nak contact kau . kau rajin buat kerja , aku tabik ngan kau ! gudluck kawan !
Ain : haha ! upper form kau memang persaing kuat aku . jealous ? ade gak ! hehe . usaha je penting . seronok usik kau ngan sara tu . haha . lawak dohh ! memori mase kat PD memang best . hehe :)
Syafiqah : bila la aku dapat buli kau lagi ehh ? haha . seronok buli kau ! respon kau tu , kalau kau tengok kelakar siott ! btw, terima kasih jadi tiang aku bila aku perlukan .
Hanim : ingat lagi tak kes kau mase form 1 dulu ? ala , yang dengan budak 2KAA tu lahh . mesti ingatkan ? mase tu geram ade , marah ade , sakit hati tak payah cakaplah . yang aku sakit hati sekali , aku plak yang disalahkan plak lepas tu . aisehh .
Ana : erm ,nak cakap ape yek ? dari form 1 aku tak pernah ade masalah ngan kau . idea kau yang kadang-2 datang menggila kan ? hehe . best bila ade kerjasama ngan kau . lagi-2 mase jamuan akhir tahun KAA . seronok . :)
Ayu : kau ni ganas tahu tak ? seram aku tengok . haha . only joking :p . mase form 1 aku selalu bengang ngan kau, ana dan nemo . nak tahu kenapa ? sebab kau lah selalunya yang tegur cikgu pasal homework . perhh ! marah aku tau ! da la aku selalu tak siap . kuikui . terukkan aku ni ?
Nemo : nama nemo ni aku yang 1st panggil kau mase form 4 kan ? takpelahh . aku suka nama tu :p . mase KAA dulu kau ni selalu tak bergambarkan ? geram aku . rase nak tarik-2 je kau mase tu . hehe . mase tu lahh . jangan marah ye ?
Aten : kau adik aku paling BUSUKK ! haha . bila ingat balik , mase KAA kau selalu sakit pastu pengsan . cuak mase tu . yang paling aku ingat , aten dukung aku untuk pergi bilik rawatan sebab kaki aku tak boleh berdiri . nak berjalan lagilah tak boleh . terima kasih adik :)
Azza : kau lah kawan baik aku merangkap kawan gaduh aku . sorrylah mase form 1 dulu aku pernah marah kau sebab jam aku . haha . emosional betul .last-2 baik gak lepas tu siap nangis peluk-2 lagi . haha . lawak siott :p banyak sangat kenangan aku ngan kau . sampai tak terkira . nanti kita lepak same-2 .
Ayien : kau ..................... the bestlahh ! terima kasih sebab jadi pendengar dan penasihat aku . haha . aku suka jadi posmen tak bertauliah kau . nota sejarah tu penting . kalau tak sampai , tak tahu lahh . haha . respon kau mase dapat hadiah ayie mase form 2 tu . haha . melompat aku ngan azza . sorry kawan :p

sebenarnya kenangan ngan korang terlampau banyak sangat . kalau nak cerita mahu sampai seminggu tak habis . haha . btw, kenangan kat KAA banyak mematangkan aku . terima kasih korang sebab sudi jadi kawan aku sampai sekarang . GUDLUCK FOR SPM 2011 . aku doakan result kita terbaik nanti .

p/s : nanti tyra tulis entri pasal memori mase upper form ngan kawan-2 kelas Science :D

till then , wassalam .

0 person:

Post a Comment