Minggu Ketiga dan Terakhir SPM 2011

salam guys :)



yeeaayyy ! MERDEKAA ! bermula 30 nov 2011 ni tepat 3.30 pm. saya sudah tamat SPM 2011 . berakhirnya paper biology yang menyusahkan aku tu . mehh sini aku nak cerita pengalaman SPM minggu ketiga ni . minggu ni hari isnin cuti awal muharam . jadi chemistry mula hari selasa . susah tu tetap ada . paper dua section A senanglah daripada trial tapi section B . . susah giler weyhh ! entah ape ntah yang aku jawab . erm ~ lenjan je ~ paper 3 ? tak payah cakap . soalan experiment mana datang ntahh ~ jadi chemist aku hari selasa tu . buat experiment sendiri kat paper 3 . hoho ! bukan aku sorang je yang buat . kawan - kawan aku pun sama . haha ! bak kata emirul , mase ni lah nak practise jadi ahli kimia . tak dapat jadi ahli kimia betul - betul , jadi dalam exam pun boleh lahh ~ haha ! ayat kau mirul ! gempak habis ! then , biology on wednesday ! huhh ! ! paper 1 memang s*** lahh ! buat aku hilang mood nak jawab paper 2 . erm ! memang susah punn ~ ntah ape - ape ntah aku jawab . fedup jee ~ konon mengharap paper 3 boleh tolong kan ? tapi tak tahu lah kenapa dengan aku . graph macam s*** gak . salah kira ! graph paper 3 bio memang suir lahh  dengan aku . dari trial lagi . agaknya paper 3 bio ni tak ngam dengan aku ye takk ? tepat 3.30 pm. pensil plus pen dah letak , slip jawapan siot tu kena hantar . keluar dewan , menangis aku . tak pernah aku macam tu . ana pujuk sebelum pergi astaka . aku terus balik sebab mak dah tunggu .

tadi terkilan sikit lahh dengan cikgu raal . budak - budak ni minta tunggu lepas paper 3 bio tapi cikgu tak tunggu punn ~ cikgu koba dia nak balik . sedih lahh sikit . rasenya tak jadi pun sesi berposing tu . takpe lah tak ade rezeki . nanti amik result posing lahh setiap inci bangunan SMKSHK tu . hoho . ni ade cerita kelakar tau . mase nak masuk dewan untuk paper 3 bio , aku letak beg kat luar . bila nak masuk , tiba - tiba ! ain meluru keluar dengan BUKU RUJUKAN BIO . haha ! nasib ketua pengawas pesan tak boleh bawa barang terlarang macam nota atau buku . mase tu lah ain baru perasan dia terbawa masuk buku dalam dewan . HAHA ! lawak betul . lagi satu cerita mase betul - betul lepas habis kutip paper 3 bio . ketua pengawas bacakan karangan " aku budak lepasan SPM "  hasil tulisan si feha . haha ! lagi lawak . cikgu siap kata nak hantarkan kat pemeriksa . bila nak keluar dewan kitaorang ramai - ramai pergi salam pengawas . yela kan . lepas ni tak jumpa lagi dahh ~ byebye cikgu ~ terima kasih cuz jage kitaorang mase exam, kutipkan slip jawapan kami dan bagi helaian tambahan bila kami minta . huhu ! thanks cikgu ! btw, sekarang kena tunggu result plak mase bulan 3 nanti . I'm waiting :) takut plak rasenya .

till, then wassalam . ;))

p/s : Ya Allah , bantulahh hambaMu ni mendapatkan keputusan yang baik dalam SPM . AMIN ~

0 person:

Post a Comment