Minggu Kedua SPM 2011

salam guys :)



haha ! hola-hola ! aku tak betul je kan ? minggu kedua da berlalu punn ~ starting dengan kertas Pend. Islam yang agak-agak susah tu mase hari selasa . lepas tu sambung addmath mase rabu . just with 5Sc and 5PA student . MAKK AII ! susah giler weyh ! tapi kan aku memang takde perasaan lepas paper BM hari tu . tak risau langsung dengan apa yang aku dah jawab . aku cuma risau giler dengan paper BM aku . takut tak dapat A je . ya Allah, tolonglah hambaMu ini dalam menghadapi peperiksaannya . AMIN ~ oke oke . sambung balik cerita tadi . then, continue with paper physics on thursday . entah la . don't know to say . paper 3 agak memeningkan sikit . btw, mase exam ni berjalan just paper 1 and paper 2 with others SPM candidates . paper 3 just 5Sc only . daa ~ sunyi giler de ~ boleh ade bunyi cengkerik . HAHA ! esok ade kelas bio . erm, tak kisah lagi la . ahad macam tak rehat je kan . nak siapkan chemistry plak . ayoo ~ hari isnin pagi, petang dan malam ade kelas chemistry . giler ! tak sedar aku nak bangun pagi selasa tu . cikgu jemput saya kat rumah ae pagi tu ? haha ! next week, chemistry start on tuesday . then, wednesday will be biology . haha ! ready to say 'MERDEKA ! ! !' .


till, then. wassalam .

0 person:

Post a Comment