Tak sangka betul

salam...



ape yang aku tak sangka tu ?? nak tahu tak ? semalam hari sabtu 15.10.11 aku pergi kiara nak beli seluar si udyn tu..mase otw naik escalator (betul ke aku eja ni?) aku nampak mesin timbang tu..nak tahu la berapa berat aku kan..lagipun lepas raya ni si ana asyik komen die tak boleh angkat dan dokong aku lagi sebab aku da makin berat..cehh!! mase gredding, cikgu rita panggil aku NAJWA..aisehman ! saya A'TIRAH la cikgu..najwa tak sekolah kat smkshk..nak tahu ape alasan cikgu rita ??? "muka kamu da bersih pastu badan da berisi sikit".. atas sebab-sebab ini la aku pergi kat mesin timbang tu..minta mak 20sen..hehe..dan masukkan kat tempat masuk duit..letak beg aku kat tepi dan berdiri tegak...nombor tu pun bertukar-tukar..then, it stop ! and show number 50.0..yayy ! I don't believe it !!!! biar betul kan ?? aku ketuk mesin tu..memang tak bertukar pun..aku pun berlari atas escalator tu pergi kat mak aku..OOH ! ape aku nak buat ni ?? text ana..ade ke patut dia dan nemo gelakkan aku..tak patut betul ! resah je aku rasa..tak pernah berat aku lebih daripada 46kg..patutnya nak exam ni berat aku makin kurang, ni tak, makin naik ade la..takpela..lepas spm ni sure turun berat aku..cehh ! poyos sungguh aku..


oke..till then, wassalam..

0 person:

Post a Comment