Masa untuk Sibuk

assalam.. :)

sibuk ? memang sibuk pun..bulan ni sekolah aku baru mula nak buat kerja kursus addmath..aduhai..sekolah lain semua da buat..kate negeri sembilan baru nak buat, tapi aku dengar sekolah lui barat da buat awal..aiseh ! takpe. asalkan aku buat gak kerja tu..jawapan da dapat, so, besok bercadang-cadang nak tunjuk kat cikgu..minta pendapat sikit..hehe..minggu depan hampir 4 hari setengah aku takde kat sekolah..ermm..sadis pun ade gak..nak tahu kenapa ? ni sebabnya :-

= ISNIN > sekolah, 4.30pm gerak ke PD, malam aku tak tusyen addmath
= SELASA > pertandingan kuiz sejarah peringkat negeri
= RABU > lawatan ke UniKL, selangor
= KHAMIS > english in camp kat smk dato' mansor
= JUMAAT > sekolah, latihan griding untuk silat

aku rase minggu depan mesti cikgu-cikgu addmath aku sibuk bincang kerja kursus tu..tu pasal la aku nak tunjuk kat cikgu kertas jawapan aku tu..tak silap cikgu azwan cakap kena hantar sebelum 24 atau 28 ogos..kira-kira sebulan lah masa yang aku ada..HUHH ! sabar tyra ! usaha lagi :DD

erm ! yang lagi sadisnya bahawasanya trial SPM untuk semua sekolah menengah di negeri sembilan ialah 15 ogos..ceh ! bagus sangat la tu ! aku tak ready lagi..biology, chem, physics, sejarah, addmath, pendidikan islam aku tak cover lagi yang form4..bukan aku je, kawan-kawan aku yang lain pun sama..banyak lagi yang tak cover..silibus form5 sejarah dengan math je yang belum habis..aduh ! parah ;( ya Allah, aku bermohon padaMU..permudahkanlah semua ini untuk hambaMu ini..AMIN ~

pelajar biology SPM 2011 
= mase form4 2010
= tiada dalam gambar :- aku dan ema
= lokasi di makmal biology, smkshk




doakan aku dan kawan-kawan dapat lalui semua ni dengan baik..terutamanya subjek 'killer' kitaorang, addmath, bio, phy, eng, chem..kitaorang da tak boleh nak main-main lagi..sekarang mase kritikal, mase sibuk dan mase study HARD..oke guys !! fighting !
till then ! wassalam :D

0 person:

Post a Comment