Tusyen Masa Cuti

salam..:)

tusyen lagi???tak ade erti cuti la wat aku bulan 11 ni..iyela kan...macam yang aku post entri barubaru ni..selagi tak habis silibus..tusyen jela...minggu ni, bermule ari ni..tusyen chemistry sampai ari khamis..jumaat plak tusyen biology..adush!!(sambil tepuk dahi aku..)aduyai..ini ke yang harus dilalui oleh pelajarpelajar 4sc smkshk???huhu..redha jela kan...minggu depan plak..1minggu cikgu azwan tu da cop nak wat klas addmath plak...hah!!amik ko..blajar la sampai jadi miong..lame plak tu..dari pkul 8.30a.m. sampai 12p.m..aku bukan la cepat belajar..ermm..tak ape tira...usaha je..kalau sedangsedang aku dapat..kene la terime ngan ati yang tak bape nak redha an..erm...semangat betol cikgucikgu aku ni wat kelas mase cuti..so, bukak buku, bukak scientific calculator, amik kertas kajang dan wat kerje, kerje dan kerje...



tadi teacher sutini tanye kami..nape result physics kami terok???kami pon menjawab..er..er...susah la..konsep paham..tapi bile nak jawab soalan bla bla bla...tu la jawapan kami sekelas..hakikatnye memang susa physics tu..aku da tak tahu cam ne lagi nak belajar bagi paham...wat latihan pon da miongmiong..adeh!!!kesimpulannye..physics itu susa, memeningkan, memigrinkan, mengusutkan, dan memayahkan...sampaikan aku jadi jatuh cinta kat calculator aku sebab selalu tekantekan die..huhu..I LUV SCIENTIFIC CALCULATOR...hahaha...miong suda..



MOOD : MIONG + CRAZY..ngeee~~~

salam..:)

0 person:

Post a Comment