Aktiviti Cuti Sekolah 2010

salam..:)

yeeaahh..da cuti sekola...wuuhuu...happy ke aku ngan cuti sekola ni..erm???(question mark besarbesar..)tahun depan aku nak SPM plak..cuti ni, cikgucikgu subjek elektif sibuk nak buat tusyen..iyela, aku tahu ape sebabnye..sebab silibus tak habis lagi..haha..sekola lain sume da habis..tapi sc tulen sekola aku ni...lambat je blajarnye..macam kurekure..kiteorang yang tak fahamfaham cikgu ajar..nak wat macam mane lagi an??so, cuti ni aku dan kawankawan kene blajar dan blajar..yeah!!!tak boleh malasmalas..padahal aku memang tak bape nak rajin...huhu..

aku ingat cuti ni aku nak la kemas bilik kesayangan aku tu..tapi asyik t'tangguh je..sebabnye??ye!!!MALAS..haha..alahai..nanti aku eat la gak..walaupun lambat..asalkan wat an..sejak akhirakhir ni, aku mule gile ngan siri the twilight..ala, cite pontianak ngan serigal jadian tu la..cuticuti ni, tu la bende yang aku layan..selame ni aku tengok siri tu kat astro je..aku ingat duit belanje sekola yang aku kumpul tu aku nak beli dvd siri the twilight tu..dari siri pertama The Twilight, kedua The Twilight Saga:New Moon ngan ketiga The Twilight Saga:Eclipse..yang bakal keluar nanti tak silap name dia The Twilight Saga:Breaking Dawn..kalau ade duit lebihlebih aku nak beli novel dia versi melayu..huhu..excited sangat..

bella + jacob

bella + edward <33

MOOD : EDWARD + BELLA + JACOB..<33

salam..sume..:)

0 person:

Post a Comment